Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Božić u „evropskoj Srbiji“

Komentari (74) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 11 januar 2014 18:23
Forever Jang
Po 100 puta hvala autoru na sjajno uočenom problemu i sjajnoj obradi teme. Naročito mi se dopalo podcrtavanje 2 momenta:
1. Krajnje nemaštoviti prigodni sadržaji, koji su pravljeni više da Božić predstave praznikom neukih seljaka i seljanki, i koji kada uporedite obradu božićnih tema koje dolaze sa zapada (filmovi,slike porodične topline, okićene jelke, radost očekivanja praznika itd) sa kvazi etnografskim "smaračkim" slikama paganskih običaja iz Homolja, neminovno ste na strani rimokatoiličkog zapada; i,
2. Forsiranje hrvatske latinice u medijima, koja nije imala milosti da nas ostavi na miru barem na dan najradosnijeg hrišćanskog praznika(a ne "najvećeg", kako su nas bombardovali sa "srpskih" medija, jer je najveći Vaskrs). To forsiranje latinice, je sigurno naređeno sa nekog mesta, jer je prosto postalo degutantno. Ja sam nekad bio tolerantan prema latinici, ali ovoliki napadi na naše pismo su me promenili. Hrvatsku latinicu sad ne mogu očima da vidim. A nema veze sa Vukovarom.

BRAVO!
Preporuke:
121
3
2 subota, 11 januar 2014 19:32
Drinko Končarević
Opet je na delu tipična srpska površnost u pristupu temi, ovaj put prazniku. A to je sve zato jer mnogi i pored zdravog vida, ne zapažaju a o povezivanju viđenog sa svojom dušom zarad potpunog doživljavanja viđenog, da se i ne govori. (Kada bi sudili po ponašanju pojedinaca mogli bi kazati da nemaju dušu, itd.) I zato nam ovakvi Praznici po kvalitetu i suštini ostaju na nivou površne impresije. Zavaravamo se da smo videli sve ali kad Praznik prođe, mi se opet osećamo prazni, sami i izgubljeni.
Preporuke:
45
9
3 subota, 11 januar 2014 19:33
Observantes
Ne @g. Košanin, nepreterujete. Upravo se radi o „čuvenoj promeni svesti“ srpskog naroda i to nije od juče. Ceo „bravarski“ vek je na tome insistirao. Svi znamo da je poenta u otuđenju srpskog korpusa od sebe. Promenjen, on je idealan za desrbizaciju i krađu od srpskog korpusa i matice. Autentična tradicionalnost, običaji, vera, pismo, grb, zastava, himna, rodoljubive pesme ( „Marš na Drinu“, „Oj vojvodo Sinđeliću“, „Ko to kaže Srbija je mala“, ...)su „kostna srž“ srpskog naroda. „Kostna srž“ reprodukuje „krvnu sliku“ nacije. Otimanjem „kostne srži“ (Metohija i Kosovo!) proizvod će biti „malokrvni(slabokrvni)“ narod. Koje su odlike te malokrvnosti (slabokrvnosti): umor, pospanost, letargičnost, rasejanost, ograničeno pamćenje, zevanje, bledilo, inertnost, "lupanje srca" nemoćnog dok mu otimaju, odsutnost, „igranje na kratke staze“ (malokrvan nema snage)...
Preporuke:
82
2
4 subota, 11 januar 2014 19:37
Observantes
... Poenta je da Srbima teba oduzeti sve ono što bi srpski korpus homogenizovalo i činilo ga snažnim, identitetski koherentnim. Očigledno je da je antisrpski motiv istih, ponovljivih agresora orijentisan na to da srpsku „kostnu srž“ analitički raščlani u segmente i da ih onda gasi jedan po jedan (otimanje Metohije i Kosova, dećirilizacija, udar na svetosavlje i SPC kroz koju je ono institucionalizovano, itd.).
Preporuke:
69
2
5 subota, 11 januar 2014 20:32
Marko Gay
Ovaj poredak mozda jeste na izdisaju, a evo zasto:

Politiku u Evropi i u Srbiji vec dugo diktiraju bejbi bumeri (baby boomers), izuzetno brojcano jake generacije rodene odmah posle Drugog svetskog rata.

Ziveli vi pod "diktaturom" ili "demokratijom", pod okupacijom ili samostalni, nijedan evropski politicar nije mogao da ignorise zelje i potrebe bejbi bumera.

Zato su 1960-e, kada su bejbi bumeri bili mladi, bile lude i liberalne, i nagradivale rad a ne kapital (jer mladahni bejbi bumeri nisu imali kapital).

Zato je epoha posle 1980-e, kada su bejbi bumeri usli u srednje godine i dosli do para, stanova i kapitala, bile konzervativne i pocele da nagraduju kapital, a ne rad.

Bejbi bumeri se blize svom bioloskom kraju i njihov broj pocinje da se proreduje. Njihov kapital dobice naslednici, ali oni nisu tako brojni i ne mogu da nametnu svoj interes kao bejbi bumeri. S bejbi bumerima, na samrtnom odru lezi i sadasnji poredak. Na pragu smo velikih promena.
Preporuke:
52
6
6 subota, 11 januar 2014 20:54
thinking maize@ Marko Gay
Dobro si se setio "Marko"!? Uzgred, kineski "bejbi bum" pod Mao Ze Dongom uprkos GROZOTAMA "velikog skoka napred" (procena je od 10 do 30 miliona mrtvih, pretežno od gladi za 7-8 godina, zašta je "kulturna revolucija" bila čisti "dečji vrtić", a sa čime se može meriti SAMO pogibije tokom ustanka Tai pinga sredinom 19-tog veka, zatim sovjetski "golodomor" u Ukrajini i sličan britanski u indijskom Bengalu, oba 1930-tih), bio je MNOGO VEĆI od vašeg zapadnjačkog, jer je stanovništvo Kine praktično UČETVOROSTRUČENO!? Zato je bilo LAKO Deng Hsiao Pingu da PRISTANE na politiku "jednog deteta" pod Vašim uticajem, jer je znao da ima DOVOLjNE "rezerve" LjUDSTVA samo mu je falila TEHNOLOGIJA, koju ste im Vi Ameri NEOPREZNO DALI, da bi ih PRIDOBILI za RUŠENjE SSSR-a!? No, kako rekoše Vaši i NAŠI Rimljani "HIC TRANSIT GLORIA MUNDI", tj. čekaju Vas TEŠKA VREMENA!? Sad, kaži ti meni "Marko", koje još POKERAŠKE TRIKOVE krijete u rukavu!? Kinezi i Rusi, iako sa manama, prilično su HLADNOKRVNI!?
Preporuke:
44
5
7 subota, 11 januar 2014 21:09
Kosovka
Oj Srbijo zemljo moja
Gde li je cvet tvoj
Kosovo moje
ljubavi moja

Crnotrojkaši su je drugom dali,
mada su znali
da je duša i srce
naše Srbije.

Zato ustajmo
Ustni rajo,
istrebimo crnotrojkaše
da im se seme iskopa.

Nas su predali
zavet izdali.
Kuku majko, kuku do groba
sahraniše nas
ko pukog roba.

Na noge narode
Šeike na ulicu
nek svojim putem idu,
mimo nas.

Ode Derikoža
oduze sve - završi poso,

Vučko nastavi
gde stade lažni car
Boris.
Preporuke:
34
4
8 subota, 11 januar 2014 21:56
Marko Gay
@ thinking maize

Kad me vec pitate, planiramo novi talas izgradnje kuca, ali tamo gde mladi ljudi zive - pre svega u razvijenim evropskim drzavama i oko velikih gradova, da bi smanjili troskove zivota za mladje ljude.

Poostravanje uslova za penziju je privremeno resenje, koje ce trajati dok kroz penzioni krvotok ne proguramo ogromni tromb bejbi bumera. Cim oni poumiru, moraju se promesati karte u pogledu raspodele drustvenog bogatstva uopste, a penzija posebno.

Generalno sistem moramo rebalansirati u korist mladjih ljudi.

Deo tog procesa je da ce se malo vise nagradivati rad, a malcice manje kapital. Ali posto mi je kapital jaca strana, ne ocekujte radikalne promene, preko i iznad onoga sto mora da se uradi zbog huka besnih osiromasenih generacija.
Preporuke:
10
11
9 subota, 11 januar 2014 22:36
thinking maize@ Marko Gey
Ti napisa: "Kad me vec pitate, planiramo novi talas izgradnje kuca, ali tamo gde mladi ljudi zive - pre svega u razvijenim evropskim drzavama i oko velikih gradova, da bi smanjili troskove zivota za mladje ljude." Hmmm, PROSVETLI ME, jel to MISLIŠ na PODRŽAVANjE IZGRADNjE novih kuća po ARAPSKIM i CRNAČKIM KVARTOVIMA Marseja, Pariza, Liona, Lila& drugih francuskih gradova, pa po CRNAČKIM i INDUSKO-PAKISTANSKIM PREDGRAĐIMA Londona, Šefilda, Lidsa, Birmingema& drugih britanskih gradova, kao i po TURSKIM PREDGRAĐIMA Berlina, Minhena, Hamburga& drugih nemačkih gradova... Ukratko, jel HOĆETE da "staru damu" OPET GURNETE u 1930-te!? Samo POSTOJI RAZLIKA odnosno 1930-tih, IMA i DRUGIH INVESTITORA pored Amerike!? Obaška što je Nemačka IPAK SOLVENTNA, za razliku od 1930-tih!? Tako, da ne samo diskutovati, iluzorno je i razmišljati o OSNOVANOSTI TIH MANIPULACIJA kod mladih BELIH ZAPADNOEVROPLjANA koji svega imaju!? Istočnu Evropu ZABORAVI! Da je to DOBRO, uspelo bi i u Americi, ali NIJE, zar ne!?
Preporuke:
26
4
10 subota, 11 januar 2014 23:34
Prezir prema "malim" Srbima u SAD
Sejmeni sledeceg Prezidenta Krstivoja Krstica
za pakost delovodji jedne selendre u Nju
Dzersiju ometali saobracaj na nekoj cupriji
dva-tri dana uzastopce.
Da naglasi svoj prezir toga delovodje jedan
ga Krstivojev sejmen imenova "mali Srbijanac".
Delovodja zvani Marq Soqoljy sav izbezumljen
zarlauka: " Zvati mene krvatijanca Srbijancem
i to malim jeste gadna uvreda i kleveta! "
Ergo . Condicijo Sine Kva Non . Ergo .
Preporuke:
11
1
11 nedelja, 12 januar 2014 00:27
zasenjivanje prostote
subota, 11 januar 2014 Marko Gay
Politiku u Evropi i u Srbiji vec dugo diktiraju bejbi bumeri (baby boomers)


Nisam čuo da se to ime koristi u Evropi, a još manje u Srbiji. On se vezuje isključivo za Ameriku i Amerikance rođene između 1946. i 1964. godine, tako da je neumesno kačiti ga tamo gde se ono ne razume. I, zašto bi? Mi kažemo "posleratne generacije".

Kao kad bi Socijalističku partiju u Srbiji rekli da je, na primer, Laburistička. Zašto bi to radili?
Preporuke:
30
0
12 nedelja, 12 januar 2014 01:03
Marko Gay
@ thinking maize

Te kvartove koje pominjete cemo prosiriti i napuniti belom sirotinjom: uglavnom Slovenima iz Istocne Evrope i bivseg SSSR-a, Italijanima, Grcima i Spancima.

Nisu to manipulacije, jer kad mladi gladni Srbi pristignu u Berlin, Amsterdam i London, morace negde stanovati. Bice potrebno mnogo kuca i stanova u tim gradovima, ne mozete ih ostaviti da spavaju na drvetu u parku i da prljaju travu.
Preporuke:
3
16
13 nedelja, 12 januar 2014 01:23
Marko Gay
@ zasenjivanje prostote

Prihvatam kritiku i zahvaljujem se na sugestiji za srpski termin.

Ali nisam siguran da sam naziv menja sustinu: "posleratne generacije" su u Evropi izuzetno brojne i zbog te brojnosti njima se mora ugadati i njihove zelje ispunjavati bez pogovora.

To vidite i danas u Srbiji gde su visoke plate sada dodatno oporezovane a visoke penzije nisu. Jednostavno, ni jedan politicar jos uvek ne sme da se zameri "posleratnim generacijama", zbog njihove brojnosti.

Mladje generacije istina grcaju da "posleratnim generacijama" obezbede udobnu starost, ali to nije vazno, jer potrebe "posleratnih generacija" imaju apsolutno prvenstvo.

Sve to danas vidimo, mozda jos drasticnije, u ostatku Evrope.

Ovaj sukob rada i kapitala, penzija i plata, maskira se kao ideoloski sukob, a ustvari je na delu medjugeneracijski sukob gde brojniji starci drze malobrojnije mlade "na svom mestu".
Preporuke:
4
9
14 nedelja, 12 januar 2014 01:51
Rđosav
zasenjivanje prostote:

Marko Gay:
Politiku u Evropi i u Srbiji vec dugo diktiraju bejbi bumeri (baby boomers)

Nisam čuo da se to ime koristi u Evropi, a još manje u Srbiji.

- U pravu si, skroz. Kod nas je WW2 `vremenska granica` u demografskim kretanjima: pre tog rata naše babe su rađale u proseku 5-6 komada. Posle tog rata naše majke su rađale u proseku - dvoje?! Pa znam to iz prve ruke. Moja baba imala sedmoro dece (rodila ih 1922-1939) - a ravno 14 komada unučadi! (od jednog sina jedinče, od jednu ćerku troje, od ostale petorice sinova - sve po dvoje.)

Naravoučenie: bejbi-bum u Srbiji? - da, ali tamo negde oko 1930-te...
Preporuke:
17
2
15 nedelja, 12 januar 2014 08:31
thinking maize@ Marko Gay
Kasnite Marko, kasnite! Isti ZAKONI tržišta koji su Vas IZBACILI na VRH PIRAMIDE ljudstva će Vas i SVUĆI DOLE! Lepo napisah da POSTOJE i DRUGI INVESTITORI (npr. Kina), a i Nemačka je SAD SOLVENTNA za razliku od 1930-tih! Da opet citiram Vašeg lorda Aktona jednog od papa liberalizma: "Možete sve ljude varati sve vreme! Neke ljude možete varati neko vreme! Ali NE MOŽETE SVE LjUDE VARATI SVE VREME!" Prema tome, organizovati Veliku Seobu Naroda ma i uslovljenu GLAĐU je prilično teško, tim pre što će postojati OTPOR BELIH ZAPADNOEVROPLjANA prema pridošlicama! Izazvaćete po neki građanski rat i nekog novog, ajd neće biti Hitler, već Musolini, tim pre što će Nemci VRLO MUDRO PREPUSTITI TA DEŠAVANjA jugu Evrope!? Verovatno će postojati i neka sovjetoidna Grčka i sl. Ukratko, delujući sa raznih pozicija BELI ZAPADNOEVROPSKI ARIJEVCI NEĆE HTETI da budu PODVRGNUTI APARTHEJDU u NjIHOVIM ZEMLjAMA! I sa svima njima TRGOVAĆE Kinezi, a Rusi će ih snabdevati sirovinama! Događaji imaju SOPSTVENU LOGIKU, zar ne!?
Preporuke:
15
2
16 nedelja, 12 januar 2014 11:30
Gordana
Radilo se ozbiljno, predano i sistematski na obezbozavanju svega srpskog - nacionalnog!!!Setimo se samo nasih Zadusnica i hrvatskih Svih svetih!
Radilo se na omalovazavanju porodice,na znemarivanju rodjackih odnosa, na sebicnosti i samozivosti,...
Radilo se na izvrgavanju ruglu svega sto je tradicija, istorija, nacija,...Sve je prikazivano kao "primitivizam", "nekultura", seljacki fazoni, divljastvo,...
Radilo se na unistavanju kultura, pisma, knjizevnosti,u kinematografiji, pozoristu,muzici,...
SITEMATSKI SMO UNISTAVANI KAO NACIJA I DALJE SE VREDNO NA TOME RADI!

Jedina stvarna energija kod nase omladine se pojavi kada treba da se tuku "GROBARI" I" CIGANI"!

DOBRO JE DA JOS IMA KO DA PROPRATI OBICAJE I PROSLAVI PRAZNIKE.
Preporuke:
18
1
17 ponedeljak, 13 januar 2014 10:03
Boki
Prvo, zar još niste pročitari Marka Geja, ne možemo znati ništa o njegovoj dobronamjernosti ili nedobronamjernosti. Uglavnom govori istinu, a istina je ljekovita :-). Da je obični zapadni propagandista, onda bi marketinški gledao da nas obuhvati i gurne u pravcu u kome želi. Ovako ogoljuje istinu i time nam njegov proizvod čini smao odvratnijim. Zar ne viditie da se čovjek zeza.
Članak je odličan, samo još da je neke sile, narodne ili elitističke ili najbolje obadvije, koja će vratiti Srpski kulturnu politiku na put samostalnosti i samosvojnosti.
Jedna stvar je u članku površno obrađena. Pisač članka lamentira nad manjinskim statusom Srba u Crnoj Gori. To je pogrešno. Pogrešno je zato što Srbi nemaju nikakav status u Crnoj Gori. Ostale manjine imaju kakav takav manjinski status u Croj Gori, prije svega zbog želje svojih članaova za samosvojnošću, i toga što nisu "remetilački faktor". Srbi u ndbrCG nemaju nikakav status. Manjinski status bi bio za njih odličan u odnosu na to kako je sada.
Preporuke:
3
1
18 ponedeljak, 13 januar 2014 12:24
Mislilac
@Marko Gay

Odlicne su vam ideje to sa doseljavanjem istocnoevropljana na Zapad. I nasa Amerika treba biti deo tog, sto znaci da Slovene i Italijane treba naseliti u Kaliforniji i Teksasu kako bi bili branik nasuprot konzervativnih Latinosa koji se odbijaju integrisati u americko drustvo i koji novac salju ta Meksiko. Ja koji sam srpsko-ukrajinska mesavina takodje cu se vratiti u Ameriku.
Preporuke:
0
7
19 ponedeljak, 13 januar 2014 12:36
Mislilac
@Marko Gay

Znam dobro o cemu govorim, moja familija, u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije i srpskih antikomunista, je u Dzeksonvilu na Floridi uvek bila nosilac americkog kreda u mnogo vecoj meri od Latinosa i Afroamerikanaca koji su tu duze od nas. Ni na kraj pameti nam nije bilo da trazimo neka posebna prava na ucenje jezika u skolama kao sto to cine oni ili istorije gde bi se vise ucilo o Luteru Kingu nego o Dzefersonu.
Preporuke:
0
7
20 ponedeljak, 13 januar 2014 13:49
thinking maize@ Mislilac @ Marko Gay
Našla krpa zakrpu, kao i lonac svoj poklopac! Samo napred, braniće se Imperija DO POSLEDNjEG Poljaka i Ukrajinera!? PS. Srpski komunci, kao Vaš NAJVAŽNIJI ŠTIT za vreme IRON CURTAIN su "oladili"!? Ukratko, ako nešto možete da izvučete od malobrojnih Hrvata, kao i prevrtljivih Bošnjaka i Albanaca, dobro jeste! Mađari sada gledaju svoja posla, kao i Česi& Slovaci, dok su se Bugari i Rumuni zabavili o svome jadu!? Baltski narodi obaška! Uzgred, NISTE MI ODGOVORILI KAKO MISLITE da IZVUČETE PRISTANAK Zapadnoevropljana za takvu ETNIČKU PREKOMPOZICIJU!? Pitam, čisto onako!? Jer, KAKO ĆETE UPAKOVATI u ISTI IDEOLOŠKI "HAMBURGER" i "ljudska prava" i "tržišnu privredu" i "širenje demokratije" I NASELjAVANjE EVROPSKE SIROTINjE po evropskom Zapadu!? Znate, ta Vaša "PICA POMIRITELjKA" ima PREVIŠE "ČILI-PAPRIČICA" da bi je TEK TAKO PROGUTALI Zapadnoevropljani!? Stvarno SVAŠTA!
Preporuke:
3
1
21 ponedeljak, 13 januar 2014 14:15
Mislilac
@thinking maize

Postovani, pa mi smo stari poznanici valjda sam zasluzio bolje nego da budem nazvan (za)krpom? Elem, Bosnjaci i Albanci nece, procitajte kod Hantingtona kojoj civilizaciji pripadaju oni a kojoj mi. A kako ce narode sanitarnog kordona da prihvate na Zapadu? Ja vam kazem oberucke jer im je potrebno da demografski minus popune sa stanovnistvom koje se moze asimilovati. Time bi se resio i problem penzija u buducnosti jer bez toga je premalo radnika spram penzionera.
Preporuke:
2
5
22 ponedeljak, 13 januar 2014 16:33
Rđosav
Mislilac:

... Ni na kraj pameti nam nije bilo da trazimo neka posebna prava na ucenje jezika u skolama

- Naravno da vam nije bilo ni na kraj pameti - vi ste tamo beskičmenjaci, krpe, manji od makova zrna, jedini entuzijasti `melting pot`-a. Krijete se, menjate prezimena (o imenima da ne govorim) - znam neke bivše Srbe koji se sada prezivaju Dixon. Vrlo simpatično.

Samo napred - idite ginite za Ameriku (Avganistan plače za vama) - i idi vidi onaj spomenik poginulima u Vijetnamu, nešto mi se čini da je poslednje prezime na tom spisku: Vrankovic.
Preporuke:
4
0
23 ponedeljak, 13 januar 2014 17:23
Mislilac
Nisam nikada krio odakle su moji, vrlo cesto sam isticao i pricao o vojsci u kojoj su se borili. Ali sam isto tako osecao ljubav prema zemlji koja ih je prihvatila nakon sto su iz politickih razloga izbegli. Makar delimicna asimilacija je stvar prustojnosti. U Srbiju sam dosao u vreme kad su iz nje bezali. No kako mi je u svakom pogledu bilo bolje u Americi vraticu se tamo. Na kraju krajeva to mi je zemlja rodjenja.
Preporuke:
0
2
24 ponedeljak, 13 januar 2014 17:34
thinking maize@ par "misaonih ogleda" za g-dina "Mislioca"
Kao što Vam je kao intelektualcu poznato, Ajnštajn je prvi predložio, a onda počeo i da koristi u praksi koncept tzv. MISAONIH OGLEDA!? Tj. kada NIJE MOGUĆE izvesti (zbog tehničkih ili nekih drugih ograničenja) dokazivanje nekih teorijskih šema, taj poznati fizičar (a potom i mnogi drugi) je davao primere VRLO SLIČNE Zenonovim aporijama, kojima je ilustrovao i objašnjavao njegove teorijske postavke!? Tj. bavio se nečim što će postati modelovanje i kibernetika!? S tim u vezi, a sa pozivom na sledeći Vaš citat: "moja familija, u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije i srpskih antikomunista, je u Dzeksonvilu na Floridi uvek bila nosilac americkog kreda u mnogo vecoj meri od Latinosa i Afroamerikanaca koji su tu duze od nas. Ni na kraj pameti nam nije bilo da trazimo neka posebna prava na ucenje jezika u skolama kao sto to cine oni ili istorije gde bi se vise ucilo o Luteru Kingu nego o Dzefersonu." predočiću Vam par MISAONIH OGLEDA kao VARIJACIJA na opomenuti citat!?
Preporuke:
2
1
25 ponedeljak, 13 januar 2014 17:48
thinking maize@ par "misaonih ogleda" za g-dina "Mislioca", nastavak
Eto npr. početak pomenutog citata: "...u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije...", ZAMISLITE RECIMO da se MESTO REČI "ukrajinski" i "ruski" ubace reči "hrvatski" i "srpski" iii... ŠTA ISPADA!? "...U čijim venama teče krv hrvatskih boraca protiv srpske okupacije...", tj. Vi ste se SLAVEĆI Benderu upravo izjasnili da ste I ZA Anta Pavelića i USTAŠE, a PROTIV Srba!? Na stranu što NISTE INTELEKTUALNO POŠTENI i niste TAČNO NAVELI, ako ste UKRAJINSKI NACIONALISTA, "...protiv SOVJETSKE okupacije...", jer su se Benderovci DIGLI protiv SOVJETA u koje je spadao i jedan Nikita Sergejevič Hruščov, ORGANIZATOR PRINUDNOG OTKUPA HRANE u Ukrajini 1930-tih, događaja koji je i UZROKOVAO "GOLODOMOR", uzgred budi rečeno nacionalno izjašnjenog kao UKRAJINCA!? Dalje, ZAMISLITE ŠTA BI REKAO Stepan Bandera kad bi SAZNAO da se pripadnik "familije, u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije" zalaže za DOBROBIT DŽeksonvila, Florida, a ne npr. Lavova!?
Preporuke:
5
1
26 ponedeljak, 13 januar 2014 18:01
thinking maize@ par "misaonih ogleda" za g-dina "Mislioca", kraj!
Jer, Vi ste se ZALAŽUĆI se za PRESELjENjE istočnoevropskog stanovništva iz MATIČNIH ZEMALjA ka Zapadnoj Evropi ZALOŽILI za PREPUŠTANjE Vaše "matuške" "azijatskim hordama"!? Tj. Vi ste upravo rekli: "Braćo Ukrajinci, ajmo da se kao STARI EVROPSKI NAROD ISELIMO u Zapadnu Evropu, jer su i kijevski veliki knezovi sarađivali sa tom Evropom, pa želimo i mi da sarađujemo sa njom, pa pošto NEMAMO NIŠTA da im DAMO, ajde da im DAMO SAMI SEBE, pošto i ovakvi kakvi jesmo IPAK IMAMO VEĆI NATALITET od NjIH, pa da im POMOGNEMO pošto se možemo tako lepo ASIMILOVATI!?" Grešim li ili su to UPRAVO Vaše reči, istina unekoliko prepričane i "MISAONIM OGLEDOM" izmeštene prema paradigmi za koju se zalaže g-din "Marko Gey"!? Pa Vas u tom smislu pitam DA LI STE SIGURNI da bi Stepan Bandera ŽELEO da ISELI KOMPLETAN npr. Lavov u npr. Hesen ili Dakotu!? DRŽATI se "ko pijan plota" IDEOLOŠKIH PARADIGMI ima i NEOČEKIVANE POSLEDICE, zar ne!? Vidite KAKO sve IZGLEDA DRUGAČIJE ako se POSMATRA iz vizure "MISAONOG OGLEDA"!?
Preporuke:
4
1
27 ponedeljak, 13 januar 2014 18:34
Rđosav
Mislilac:
Nisam nikada krio odakle su moji, vrlo cesto sam isticao i pricao o vojsci u kojoj su se borili.

- Pa naravno. Konečno. Osvajate simpatije Amera svojom antiruskom pričom. Otkrivate toplu vodu.

Nego - vr`ćaj se ti što pre u tu Ameriku, mi ovde ne mirišemo previše vas Ruso-mrze. Ni `našeg` ni `vašeg` (maloruskog) porekla.
Preporuke:
5
1
28 ponedeljak, 13 januar 2014 18:57
Mislilac
@thinking maize

Iz Lavova se nece seliti, selice se umereni rusofili sa obale Crnog mora, koji i pored svog rusofilstva ceznu za sjajem Zapada. Dve muve jednim udarcem. Manje ih u Ukrajini a u Americi se asimiluju.

Sto se tice tome kome sam lojalan i ciji sam patriota. Srbija mi je pomogla da shvatim da sam americki. A bio sam pun entuzijazma kad sam prvi put krocio u nju po formiranju visestranacja. Najjaci utisak na mene su ostavili Kostinica i Leon Kojen i razocarase me. Zatim Djindjic koji za vreme mandata nije poslusao nijedan moj savet. A moj prijatelj Zivkovic vise nema uporista. Srbi i ja smo dva sveta, izgleda da sam stvarno "Made in America".
Ukrajina je drugo, za nju ima vise nade ali i vise opasnosti.
Preporuke:
1
5
29 ponedeljak, 13 januar 2014 19:09
Mislilac
@thinking maize

Mada imam vas i cime obradovati, sva je prilika da se se u narednih 15ak godina ostvariti planovi g. Montgomerija o novim granicama u regionu. Dobicete Republiku Srpsku kao kompenzaciju za to sto ce se Kosovo i Zapadna Makedonija pripojiti Albaniji. I bicete nam vrlo zahvalni, toliko da vam ni NATO vise nece biti tako gadan. To plus sledeci patrijarh koji ce "srbovati" ali jos vise i "ekumenisati" ce stvoriti srpski nacionalizam koji ce moci da se tolerise. Nagradno pitanje, koliko jos mislite da cete slaviti Bozic 7. januara?
Preporuke:
0
5
30 ponedeljak, 13 januar 2014 19:18
Rđosav
Mislilac:

Srbi i ja smo dva sveta, izgleda da sam stvarno "Made in America".

- misliš, Srbija je beznadežno antiamerička - fatalno proruska? - nadam se da si u pravu.
Ukrajina je drugo, za nju ima vise nade ali i vise opasnosti.

- misliš, Ukrajina može da bude proamerička? - nadam se da grešiš.

Uostalom - što si i dolazio? Pojavila se gomila vas lešinara 2000-te, mislili ste da profitirate na propasti Srbije? - e pa vidiš, dečače, Srbija je `tajna među narodima` (Oskar Davičo) - da ste mene pitali ne bi ni dolazili. DŽabe ste se trošili na avionske karte.
Preporuke:
6
1
31 ponedeljak, 13 januar 2014 19:27
thinking maize@ Mislilac
Božić ćemo slaviti 25-og decembra po Julijanskom kalendaru onoliko dugo koliko će ga slaviti i Jerusalimska patrijaršija, MAJKA SVIH HRIŠĆANSKIH CRKAVA!? Uzgred, to sve o čemu pričate jeste čisti PROVIZORIJUM i "sečenje ušiju, krpljenje d..." Imperije!? Uzgred, KONTRA-nagradno pitanje: Kako je odgovorio mali Perica učiteljici na njeno pitanje: "Znaš li nešto o francuskim filosofima-prosvetiteljima 18-tog veka!?"
Preporuke:
4
0
32 ponedeljak, 13 januar 2014 20:29
Mislilac
@Rdjosav

Dosao sam 1989. a ne 2000. iz ljubavi prema Srbiji za koju sam mislio da je drugacija.

@thinking maize

Pazite samo da se ne iznenadite sto se tice slavljenja Bozica. Naravno da je "krpljenje" u pitanju, pravila je Ameika greske, izmedju ostalog prema Srbima, pa logicno da ce ispravljati. Inace znate li zasto cemo vas kupiti bas sa Republikom Srpskom a ne npr. sa Crnom Gorom, Kosovon ili nekim delovima Hrvatske? Da vidim mozete li da pretpostavite ili da vam objasnim. A vi meni dugujete ostatak vica...
Preporuke:
0
4
33 ponedeljak, 13 januar 2014 21:49
thinking maize@ Mislilac
Znate, više me NIŠTA, ama baš ništa ne iznenađuje u ovoj VIŠIJEVSKOJ Srbiji, pa ni to da ćemo imati NATO-"patrijarha"!? Kad smo imali BROZOVOG, šta fali da isprobamo i baba-Natinog "patrijarha"!? Već su PRAVOSLAVNI imali i ikonoklastičke, unijatske i PROTESTANTSKE "vaseljenske patrijarhe", pa ni to ZADNjE čudo baba-Natinog "SPC patrijarha" nije za nas ništa novo!? Da, VRLO je LOGIČNO da nam "date" Republiku Srpsku, jer ćemo navući ODIJUM Bošnjaka, a I DALjE NEĆEMO IMATI IZLAZ na MORE, niti Kosovo& Metohiju!? Valjda je jasno da SVE Imperije deluju po jednom te istom, PREDVIDLjIVOM obrascu!? A to je DIVIDE et IMPERA!? Uz jednu malu "začkoljicu", DOKLE!? E, tu vam je POENTA mog vica o malom Perici!? Naime, po malom Perici "SVI francuski filosofi-prosvetitelji 18-tog veka su UMRLI"! SVI DO JEDNOG! Što važi i za SVE Imperije! Uostalom, čitajte Arnolda Tojnbija, mnogo je ODREĐENIJI i PRECIZNIJI nego Hantington! Dalje, saglasno Tojnbiju Zapad VEĆ PRELAZI iz Imperijalne u sledeću fazu!? Fazu RASPADA!?
Preporuke:
1
0
34 utorak, 14 januar 2014 10:57
Mislilac
@thinking maize

Dobri ste prijatelju, dobri! Mnogo toga razumete. No da vam ja ipak to do detalja objasnim. Zasto RS a ne Krajina, Crna Gora ili Kosovo? Postavlja se pitanje na racun koga cemo da vas zadovoljimo i kupimo? Na racun Hrvata necemo, pa oni u regiji predstavljaju nasu civilizaciju. Doduse, desava se da mi u katolicko-pravoslavnom sporu budemo na strani pravoslavnih kao npr. u madjarsko-rumunskim odnosima, samo vi, za razliku od Rumuna, nemate izlaz na Crno More sa koga treba istisnuti Rusiju, sto vas cini manje znacajnim. Na racun CG opet necemo, ne samo da vas time drzimo dalje od mora vec cuvamo jedan uspesan projekat. Naime, crnogorski nacionalizam je nacionalizam modernizacije i civilizacijske transformacije iz pravoslavno-vizantijskog identiteta u zapadni. A tako nesto ne smeju da ruse ni Albaci! Na racun Kosova necemo. Investicija u Albance bila pametna. Lojalni amerikanofilski muslimani. Drugo, Kosovski zavet je mit koji je sav vizantijski.
Preporuke:
0
5
35 utorak, 14 januar 2014 11:07
Mislilac
@thinking maize

Dakle na racun koga drugog do Bosnjaka? BiH em sto je neuspesan projekat em sto Amerika nije kupila ljubav Bosnjaka ni pored svega sto je ucinila za njih. Da, njihovi politicari se zalazu za NATO i slusaju, ali kad prodjete ulicama Sarajeva, Zenice i Bihaca necete videti americke zastave! A u Pristini i Tirani hocete! Plus, kada se Republika Srpska odvoji od BiH ostatak ce biti drzava sa velikom muslimanskom vecinom gde ce Turci moci da imaju znatno veci uticaj nego u danasnjoj gde Srbi drze pola zemlje. Saglasnost da pripojite RS Srbiji ce biti dovoljna da najveci deo Srba prestane da nas gleda kao neprijatelje. A zahvaljujuci novim promenama u identitetu koji ce nastupiti zaslugom novog patrijarha zaista vam necemo ni biti neprijatelji. Tada ce te moci da srbujete i da snimate filmove gde velicate svoju proslost. Ali cete pored slave slaviti i dan zaljubljenih i noc vestica. I Bozic, ali 25. kao i sav Zapad.
Preporuke:
0
5
36 utorak, 14 januar 2014 12:48
thinking maize@ Mislilac, UTUK
Znate, INDIKATIVNO je kako ZAOBILAZITE Tojnbija!? Em je Vaš, em piše ISTINU, ali ISTINA Zapadu NE ODGOVARA! Zapad bi saglasno staroj pogovorci (koja se pripisuje Tesli) da KONTROLOM SADAŠNjOSTI, KONTROLIŠU i PROŠLOST, a time i BUDUĆNOST!? Ukratko, stavljate se na MESTO Boga, a šta to govori!? Da ste izgubili kontakt sa stvarnošću! Sve dosadanje Imperije koje su PRETENDOVALE da ZAVLADAJU SVETOM pravdale su to time da su Božje sluge i kad su posle nekog vremena UVIDELE da su im SNAGE OGRANIČENE gledale su da OMEĐE PROSTOR koga karakteriše ZAJEDNIČKA CIVILIZACIJA, tj. zajednička kultura!? No, DA LI STE Vi Zapadnjaci ODUSTALI od VLADAVINE SVETOM!? Niste! Jel ste OMEĐILI PROSTOR zajedniče kulture!? Još ga omeđavate! Jel imate ZAJEDNIČKU KULTURU!? Neke elemente imate, a u nekim pokazujete iznenađuju raznorodnost, pa i međusobnu suprostavljenost! Primećujem npr. da su i dan-danas kod WASP-ovaca iznenađujuće popularni vicevi o papi, katolicima i njinim popovima, koji ponekad prerastaju u HARANGE!?
Preporuke:
1
0
37 utorak, 14 januar 2014 13:51
Mislilac
Mozemo i o njemu, mada se sa onim izrecenim u Izaberi zivot ne slazem. Odmah da vam kazem, i ja sam po pitanju zapadne civilizacije pesimista, kao i Hantington. Od vladanja svetom se odustalo. Znate, profesor je posle Velike sahovske table napisao i druge knjige. U poslednjoj, Amerika i svet, njegovo misljenje je drugacije jer je i svet sada drugaciji nego 90ih. To sto sto izmedju protestanata i katolika ima razlika ne menja cinjenicu da cine jednu civilizaciju. Slicno vam je sa pravoslavnima i monofizitima. Dakle granice jesu utvrdjene ali cemo ih malko prosiriti tako sto cemo neke pravoslavne i neke iz Latinske Amerike privuci sebi. Ali da rekao bih da ste i vi otisli malo predaleko sa prognozama o nasoj propasti, toga nece biti iako ce nasa moc u odnosu na ostale najverovatnije opasti. Mada pojedinacno gledano ostajemo number one.
Preporuke:
0
5
38 utorak, 14 januar 2014 14:01
Mislilac
I bas zato sto sigurno ostajemo number one i vi treba da budete srecni jer cete biti deo toga. A mozda cak ne budete ni protiv jos uvek vam drage Rusije jer postoje dobre sanse da nam buducnost donese i zajednickog protivnika. Uostalom znate i sami kakvu je mogucu buducnost predvideo Hantington.
Preporuke:
0
4
39 utorak, 14 januar 2014 14:08
thinking maize@ Mislilac, UTUK, nastavak
Ne mislim da će se Zapad tek tako raspasti i to još od SPOLjA!? Zapad se VEĆ RASPADA i to iznutra, jer ste SAMI NAPUSTILI u unutrašnjim politikama društvo jednakih ŠANSI i odlučili ste se ZBOG SPOLjNjIH RAZLOGA za društvo PRIVILEGOVANIH grupacija!? To nije samo vaša reminiscencija na stari Rim (patriciji vs. plebejci, kasnije rimski građani spram SVIH OSTALIH u Imperiji) u smislu WASP-ovci spram svih ostalih, to je CELA VAŠA POLITIKA IZROĐAVANjA Zakona o građanskim slobodama iz 1964, pa ste LGBT-ovce PROGLASILI za "ugrožene", pa ste I SVE MANjINE PROGLASILI za "ugrožene", eda bi isto NABILI na NOS SOVJETIMA (ne Rusima, već Sovjetima, mada mislite BAŠ na Ruse!)!? Sećam se tako jednog od filmova o DŽemsu Bondu gde ga neka njegova lepa devojčica pita za neke bradate likove sa burnusom, negde iz vukojebina Centralne Azije: "Who is that people!? This is mujahedins, this is Avghani freedom fighters!" Znači, ŽELjA za VLADAVINOM nad CELIM SVETOM Vas je ZAVELA da PRAVITE GLUPOSTI sa "ljudskim pravima"!?
Preporuke:
1
1
40 utorak, 14 januar 2014 14:15
Marko Radovanović
Za neupućene - skraćenica WASP koju koristi Thinking Maize znači White Anglo-Saxon Protestant, odnosno bele anglo-saksonske protestante.

Po pravilu, u holivudskim popularnim filmovima (naročito u toku 80ih i 90ih) takvi likovi uvek prežive ukoliko se radi o horor filmu, odnosno uvek su vođe multi-etničkih grupacija koje se bore za "dobro" (od "Zvezdanih staza" do "Moćnih rendžera").
Preporuke:
2
0
41 utorak, 14 januar 2014 18:16
Turas
"Kukuruz koji treba bolje da misli" Tako bi manje gubio vreme sa "misliocem".Civilizacija u SAD je tehnološke vrednosti.Duhovne su izgubljene u građanskom ratu.Tada je ova "civilizovana"država postala monetarna kolonija Nj.V.Elizabete kraljice Engleske .Što "kukuruz"stavlja = između kulture i civilizacije je greška.Što je "mislioc"ništak, je fakat . Jer onaj koji nije za svoj narod nije ni za koga, već kad ga "tiltuješ" pokaže ono šta je "one".Sa takvima se ne vode kulturološki razgovori jer to ne poseduju što se vidi iz komentara. Takvi se upotrebljavaju u izgradnji kao materijal, što su u vremenu Rimske imperije bili robovi ,američke (tobože)građani .Obrazovanost, to se vidi iz vaše prepiske, ne znači i duhovnost koja je obeležje kulture .
Preporuke:
3
0
42 utorak, 14 januar 2014 21:48
Mislilac
@thinking maize

Vezano za to da li SSSR jeste ili nije Rusija (ja mislim da jeste) tu se vi rusofili dogovorite sami sa sobom. Jer ne moze on biti Rusija kada vama odgovara a da ne bude opet kada vama odgovara. Kada je u pitanju pobeda nad Hitlerom onda jeste Rusija ali kada su u pitanju represija i zlocini onda nije Rusija?! Pa ne moze.

Za lose stanje u Americi bih se mogao sloziti ali i to ce vremenom biti popravljeno. Pitate se kada? Vremenski gledano, ne znam, ali znam da ce to biti oni koji bi da vladaju budu globalni lider shvate da to ne moze sa ako slabis iznutra. Ili kada dobijemo jaceg neprijatelja.

I imajte na umu da Amerika nije samo Njujork, Los Andjeles, San Francisko i ostalo sto vidite u TV serijama. Cvrsci smo nego sto mislite.
Preporuke:
0
2
43 utorak, 14 januar 2014 21:56
Mislilac
@Turas

Jasno je da ja nisam tipican citalac NSPM, ali opet rado pratim jer se moze naci nesto pametno, pa cak i kod nekih komentatora. Vi izgleda da kombinujete Spenglera i Dejana Lucica. Ne valja vam posao. Od prvog ste pokupili tu distinkciju izmedju kulture i civilizacije i uverenost da ce Zapad neminovno propasti, a od drugog dosta jeftinu konspirolosku teoriju. By the way, Britanija je u gradjanskom ratu podrzavala Jug, dok je Sever, koji je pobedio, podrzavala Rusija.
Preporuke:
0
2
44 utorak, 14 januar 2014 22:08
thinking maize@ Turas
Napisaste: "Kukuruz koji treba bolje da misli" Tako bi manje gubio vreme sa "misliocem". Civilizacija u SAD je tehnološke vrednosti.Duhovne su izgubljene u građanskom ratu. Tada je ova "civilizovana" država postala monetarna kolonija Nj.V.Elizabete kraljice Engleske. Što "kukuruz" stavlja = između kulture i civilizacije je greška. Što je "mislioc" ništak, je fakat. Jer onaj koji nije za svoj narod nije ni za koga, već kad ga "tiltuješ" pokaže ono šta je "one". Sa takvima se ne vode kulturološki razgovori jer to ne poseduju što se vidi iz komentara. Takvi se upotrebljavaju u izgradnji kao materijal, što su u vremenu Rimske imperije bili robovi, američke (tobože) građani." Ukratko, "Mislilac" je Amerikanac srpsko-ukrajinskog porekla, pa je time BLIŽI Americi i zapadnoj civilizaciji, a NE istočno-pravoslavnoj, iako je ETNIČKI baš tih korena!? Što samo svedoči da je za ODREĐENjE LjUDI kao "društvenih životinja" PRIMARNIJA KULTURA (kao JEDNO od određenja CIVILIZACIJA), nego etnicitet i sl.
Preporuke:
0
1
45 utorak, 14 januar 2014 22:18
thinking maize@ Turas, nastavak
To što kažete za njega ovo ili ono, mislim da niste u pravu, jer dok god može da se VODI DIJALOG, valja ga voditi, ali NE sa CILjEM neke KONVERZIJE, "vraćanja korenima" i sl., već više sa ciljem UPOZNAVANjU DRUGIH, radi BOLjEG SAMODEFINISANjA!? Znate šta još, NE me BRINE TOLKO "Mislilac", on je čovek DEFINITIVNO Zapadnjak, više me brinu RESTLOVI TITOIZMA koji su UMISLILI da nas OVAKO ili ONAKO PRIDOBIJU za Zapad!? Na žalost te "restlove titoizma" čini VELIKA VEĆINA tzv. "srpske intelektualne elite"!? Ono što je prešnije za nas od našeg ETNIČKOG tj. NACIONAL(ISTIČ K/)NOG OPREDELjENjA jeste naše OPREDELjENjE KOJOJ CIVILIZACIJI valja da pripadnemo! Mišljenja sam da JOŠ NIJE DOŠLO do DISOLUCIJE, tj. RAZLAGANjA istočno-pravoslavne civilizacije, iako OČIGLEDNO NISMO SVESNI da joj PRIPADAMO!? Sećam se kad je kolko onomad pokojni Milorad Pavić izjavio da je "poslednji Vizantinac" i da su ga Titići& Titići-uveoci malo podsmešljivo gledali!? Čovek je veoma dobro znao o čemu priča, ali DRUGI to NE ZNAJU NI DANAS!?
Preporuke:
0
1
46 utorak, 14 januar 2014 22:30
thinking maize@ Turas, drugi nastavak
Tako kolko juče prof. Bataković, inače VEOMA UPUĆEN ČOVEK nabroja prvo ŠTA NAM JE SVE Zapad URADIO za poslednjih 20 godina, pa onda OČAJNIČKI DODAJE "a SA KIM ĆEMO, NEĆEMO VALjDA sa Kirgistanom!?" Znate, NIJE PROBLEM toliko kad neko DRUGOG LAŽE, MNOGO VEĆI je PROBLEM KADA LAŽEMO i SAMI SEBE!? Što i radi prof. Bataković, jer NEĆE da KAŽE da se u njegovom OČAJNIČKOM VAPAJU radi o ODBACIVANjU Rusije, koja je još JEDINO koliko-toliko SAMOSVESNA NACIJA istočno-pravoslavne civilizacije!? Mi NISMO SVESNI da NISMO Zapadnjaci i još uvek se ČUDIMO: "ZAŠTO NAS ONI MRZE!?" MRZE nas ZATO ŠTO NISMO ZAPADNI HRIŠĆANI još manje POST-HRIŠĆANI, već smo PRAVOSLAVNI HRIŠĆANI, uz to I Sloveni!? Obaška što u našim venama teče i krv starobalkanskog stanovništva, PRIPADNIKA NAJSTARIJIH EVROPSKIH NARODA!? Jer NAŠI PRECI su na Balkanu bili I PRE Grka! O tome se radi! A g-din "Mislilac" je ROĐENI Amerikanac, tj. on je DRUGA GENERACIJA WASP-ovskih "POTURICA"!? On možda JOŠ IMA SLAVSKU IKONU, ali NEZNA ČEMU ONA SLUŽI!?
Preporuke:
1
1
47 utorak, 14 januar 2014 22:48
thinking maize@ Turas, kraj
Znate, pristup NIPODAŠTAVANjA DRUGOG nama Srbima se već prilično obio o glavu!? Nisam zagovornik POTIRANjA SEBE radi zadovoljavanja SADISTIČKIH NAKANA DRUGOG, ali valja nam da budemo SAMOKRITIČNI!? Samokritika, taj DOBRI DEO ARISTOTELOVSKOG PRISTUPA tako karakterističnog za Zapad, istovremeno je I NAŠE istočno-pravoslavno nasleđe! Ako mi ne verujete, vidite Tatakisovu "Vizantijsku filosofiju"!? Obaška što je sve to znao i sveti Sava, ali Rastko Nemanjić je kao DRŽAVNIK neke stvari PROBIRAO, a isto postupaju i Pančić i Cvijić!? Uostalom vidite zbornik "Srpski naučnici" iz edicije "Srpska književnost u 100 knjiga", izdanje "Matice srpske" iz 1972. Zalažem se za RAVNOTEŽU duhovnog i materijalnog u Srba, jer DUH POSTOJI i DELA u okviru MATERIJALNOG!? To što je Zapad POTISNUO DUHOVNO, što se "do daske" LAICIZOVAO to je NjEGOV PROBLEM, ali proglašavati DUHOVNIM neke fenomene našeg bića, a NE BITI SVESTAN RAZVOJNOSTI i EVOLUCIJE tih značajki srpstva je NEODGOVORNOST par excelance, zar ne!? Razmislite!
Preporuke:
1
1
48 utorak, 14 januar 2014 23:12
thinking maize@ Mislilac
Napisaste: "Vezano za to da li SSSR jeste ili nije Rusija (ja mislim da jeste) tu se vi rusofili dogovorite sami sa sobom. Jer ne moze on biti Rusija kada vama odgovara a da ne bude opet kada vama odgovara." Zar BAŠ Vi ne napisaste neki red više: "...u cijim venama tece krv ukrajinskih boraca protiv ruske okupacije..."!? Tj. Bendera se borio protiv RUSKE OKUPACIJE, a ono DŽugašvili-Staljin GRUZIN, a njegov UKRAJINSKI gaulajter (i GLAVNI SPROVODIOC "politike" koja DOVEDE do GOLODOMORA!) Hruščov je nacionalno UKRAJINAC!? Obaška što su PRAKTIČNO SVI ŠEFOVI NKVD-a bili NE-Rusi!? Dogovorite se Vi ANTI-Rusi o tome kad su Rusi "dobri", a kad LOŠI i nemojte sve POKRIVATI sa Staljinom!? Znate, u toku je CLASH of CIVILIZATION i Vi kao WASP-ovski "JANjIČAR" ste ZAINTERESOVANI da POBEDITE ili bar obezbedite neki COMMONWEALTH of WESTERN NATIONS!? Znate, cenim ŽIVOT i DOSTIGNUĆA Mehmed paše Sokolovića, ali valja reći da je isti PRE SVEGA BIO VERAN kući Osmanovoj i barjaku Prorokovu, pa TEK ONDA SRPSTVU!?
Preporuke:
2
1
49 sreda, 15 januar 2014 05:43
Ne trosite vreme
Sa izmisljenim likovima, spinerima za Net delovanje. Jednom vam je na ovom sajtu receno da taj kobajagi ukrajinac i ovaj sto glumi ,,pedera,, nisu videli ocima ni Ukrajinu ni USA.
Bas kad zbog opte situacije odgovara, pojavi se americki ,,ukrajinac,, koji govori srpski.
Jer kao takav je ,,kompetentan,, da govori heheh
To su obicni spineri koji rade i raznim ,,agencijama,, za obradu javnog mnjenja (pod maskom ovog ili onog) i uglavnom su regrutovani iz redova drugosrpijanske beogradskefukare.

U posebnim slucajevima ukljucuju se savrseni softver. programi, posto je NSPM postao jedan od centara otpora Okupaciji Srbije.

U drugom delu prepucavanja, vidi se da je posredi ,,program,, Na pominjanje Stefana Bandere bleji, i na jos neke stvari. Lupeta o ,,iseljavanju,, Rusa iz priobalja Ukrajine (sto je babi milo to joj se i snilo) a sve statistike govore da se upravo zapadni ukrajinci- unijate iseljavaju u 95 % slucajeva i Ukrajine. Isto kao i bljuvotine o menjaju kalendara. Dalje...
Preporuke:
3
0
50 sreda, 15 januar 2014 05:50
Ne trosite vreme
Tehnologija je daleko otisla, posebno u ,,Sluzbama,, Ne dolaze ovde da raspravljaju nego da upute neke ,,Poruke,, (kalendar, vredjanje, Pokazivanje Nadmoci, toboz jaki su, a us... se u Siriji :))) i slicne bajke)Covek samo kontrolise ,,spinovanje,, a ostalo radi tehnika.Zamislite koliko je to ,,ukrajinaca,, pa jos iz Srbije, pa jos u Americi, pa jos imaju vremena da citaju i raspravljaju na NSPM-patriotskom sajtu ? hehehStatisticki nemoguce skoro.Zato udarite im odmah ,,program,, odje..... To jest, ignorisanje sta god da kazu. Kad nemaju teren za lajanje ili odlaze sami ili pisu bezveze a onda ako je moderator pametan, ne objavljuje njihove gluposti i reseno pitanje.Koji ,,mislioci,, najbogatiji deo Ukrajine se iseljava hehe. ... si bio nekada tamo? Ljudi u Odesi ne sto mnogo bolje zive od ostalih u Ukrajini, nego patoloski mrze Zapad heheOva druga ...(a isti je lik, program) gradi kuce i ,,doseljava,, mlade, apsolutne budalastine. :)))
Preporuke:
3
0
51 sreda, 15 januar 2014 06:00
Ne trosite vreme
Za profesionalce ovo je ocigledno. Ali se naivni citaoci navuku i kao ,,raspravljaju,, a ustvari daju prostora da ovi nabacuju svoje anti-srpske i anti-pravoslavne demagogije. I to odmereno. Kao umesto Kosova eto RS.

Nismo mi tako losi znaci... :))) Pametniji znaju da ako ostane ovaj poredak, NIKAKVIH SRBA NECE BITI FIZICKI.
Zato je i spinovanje, budite mirni, cutite pa moz i nesto dobijete. U medjuvrmeenu padate sve dublje u njihove Genocidne kandze.

Prosto smesno je kako naizlged pametan covek upadne u njihovu shemu. Em je ukrajinac, em zna srpski, a njegovi se borili protiv Rusa ? Hmmm
Nit su Banderovci posle rata dolazili u Jugoslaviju, jos manje je neko iz Carske Rusije preselio u Vojvodinu, pa da bi eto bio ,,ukrajinac,, Svi ukrajinci u Srbiji su dosli jos pre 200 i vise godina i nemaju pojma o ,,borbi,, sa Rusima.
I od kud bi takav znao srpski ? hehehe smesna prica a jos manja verovatnoca da takva osoba uopste postoji. Tipicna izmisljena ,,bajka,,:))
Nit
Preporuke:
2
0
52 sreda, 15 januar 2014 10:42
thinking maize@ Ne trosite vreme
Napisaste: "Sa izmisljenim likovima, spinerima za Net delovanje. Jednom vam je na ovom sajtu receno da taj kobajagi ukrajinac i ovaj sto glumi ,,pedera,, nisu videli ocima ni Ukrajinu ni USA.", što je legitiman stav, no kako ima NEUPUĆENOG sveta valja stvari POJASNITI KORISTEĆI TEŠKO ISTORIJSKO ISKUSTVO Srba. Tako sam rekao: "Znate, u toku je CLASH of CIVILIZATION i Vi kao WASP-ovski "JANjIČAR" ste ZAINTERESOVANI da POBEDITE ili bar obezbedite neki COMMONWEALTH of WESTERN NATIONS!? Znate, cenim ŽIVOT i DOSTIGNUĆA Mehmed paše Sokolovića, ali valja reći da je isti PRE SVEGA BIO VERAN kući Osmanovoj i barjaku Prorokovu, pa TEK ONDA SRPSTVU!?" POJASNIO ono što NE NAGLAŠAVATE, a ni g-din "Turas"!? Jer nije TOLIKI PROBLEM da li je neko spiner, Imperijin satrap, "drugosrbijanac" ili BILO ŠTA OD TOGA, važno je TAČNO i PLASTIČNO GA OPISATI! Jer, kad neko DROBI o "ljudskim pravima", "boljem životu", "borbi protiv kriminala", a imate NEUPUĆENU VEĆINU onda pojava Vučića nije IZNENAĐENjE!?
Preporuke:
1
1
53 sreda, 15 januar 2014 11:32
Mislilac
@thinking maize

Pa i vi se sloziste da genetika nije primarno odredjenje nacije, tako da Staljinova krvna zrnca manje znace od cinjenice da je bio politicki Rus. Uostalom nije slucajno da i danas najvise onih koji ga vole ima u Rusiji. A povodom tih koje nazivate titoistima nebrinite, vesternizaciju ce izvesti drugi soj ljudi, i umesto sto se zbog toga nervirate bolje se radujte zbog prikljucenja Republike Srpske koje sledi.
Preporuke:
0
2
54 sreda, 15 januar 2014 11:43
Mislilac
@ne trosite vreme

Vi bas i nemate osecaj za to kako funcionise ekonomija cim mislite da se novac moze zaraditi ostavljanjem komentara. Usput, moji nisu izbegli posle Drugog vec posle Prvog svetskog rata kada je Ukrajina pala, prema tome nisu bili kod Bandere. I naravno u Ameriku ne u Jugoslaviju. A srpski znam jer sam po ocu Srbin i usled cinkenice da od 89. zivim u Srbiji, uz kratak prekid za vreme bombardovanja. No ja sam manje bitan, bilo bi dobro da vi zbog sebe shvatite da se novac ne moze zaraditi tako kako mislite, tada ce vam i u privatnom zivoti krenuti bolje.
Preporuke:
0
3
55 sreda, 15 januar 2014 13:06
thinking maize@ Mislilac
PONAVLjAM: "Dogovorite se Vi ANTI-Rusi o tome kad su Rusi "dobri", a kad LOŠI i nemojte sve POKRIVATI sa Staljinom!?" Ne brinite stavljao je Zapad "KLIPOVE u TOČKOVE" Rujama i za vreme "carя i gosudarя našego", a ne samo zbog komunizma!? MNOGO je DUŽA lista zemalja& naroda OSUJEĆENIH zbog Zapada, ne zbog Rusa!? Pominjem samo 40 miliona UBIJENIH Indijanaca i 30 miliona crnaca OTETIH i PRODATIH u ROBLjE!? Hoćete reći da je to "zbog ljudskih prava" ili "modernizacije"!? Nemojte me ZAVITLAVATI! Uostalom, Rusija je sad KAPITALISTIČKA, U ČEMU JE PROBLEM!? Što ocrtava njenu ZONU UTICAJA, a Vi to kanda NE RADITE!? ČEMU služe "OBOJENE REVOLUCIJE", praćene STRIKTNOM PRIMENOM "Vašingtonskog konsenzusa", ako ne SLAMANjEM OTPORA ZEMALjA KOJE NISU ŽELELE da budu uz Zapad!? Ovde sam bio IZLOŽEN NAPADIMA BROJNIH Miloševićevih fanova ZBOG TOGA što sam "za tuđe babe zdravlje" bio u "Otporu" i to "BEZ ŽUTE BANKE"!? I da znate da su U PRAVU! Jednom rečju bio sam "KORISNA BUDALA", ZADOVOLjNI!? Ali, NEĆE da MOŽE VIŠE!
Preporuke:
1
1
56 sreda, 15 januar 2014 17:29
Mislilac
@thinking maize

Rusija je Rusija uvek, i kad podrzava Sever u gradjanskom ratu i kad ugnjetava narode izmedju Baltika i Kavkaza. Naravno da nesporazum sa njima postoji i pre Lenjina, pa kod Danilevskog koji je stariji moze se naci obilje mrznje prema Zapadnoj civilizaciji. Kao sto nema veze ni to sto je Rusija danas kapitalisticka kada i dalje pokusava da diktira politiku onim narodima koji sa njom lose iskustvo imaju. Pa nisu balticki narodi usli u NATO da bi umarsirali u Moskvu vec da bi se zastitili. Koliko se samo mesa u unutrasnja pitanja Ukrajine?! Zasto sprecava ujedinjenje Moldavije sa Rumunijom?
Preporuke:
0
3
57 sreda, 15 januar 2014 17:43
Ne trosite vreme
Kako zaradjujes ocigledno je :)))A kad sam te izlupao faktima statistike, ubacili ste rezervnu pricu o poreklu :)))Ali covek je pametniji od masine. Tako da glupsoni, Smesni ste. Upravo sam to i rekao. Bas ,,ukrajinac,, pa bas se ,,mesao,, sa Srbima u americi, pa jos i ,,dosao,, ovde... ccccc ,,vrlo ubedljivo,, :))
Preporuke:
2
0
58 sreda, 15 januar 2014 17:47
Mislilac
@thinking maize

Sto se tice crnaca, njih su prodavale njihove poglavice. Da ropstvo je postojalo i na Zapadu ali nije ga Zapad izmislio. Zapad ga je ukinuo. I gde ne danas crncima bolje, u Americi ili u Africi? Takodje, na americkim univerzitetima postoji obilje literature koja obradjuje i slucaj Indijanaca i ropstvo, a oni koji se bave time imaju dosta prostora u javnosti. Pa i Bzezinski je to pomenuo vise puta. Da li u Rusiji postoji nesto slicno kada je u pitanju njihova okupacija Poljske, Golodomor, pogrom Cecena i krimskih Tatara? Kako to da Comski, koji svoju zemlju ne kritikuje nista manje nego sto je Ana Politikovska kritikovala Rusiju nije prosao kao ona?
Preporuke:
0
3
59 sreda, 15 januar 2014 19:58
thinking maize@ Mislilac
Kolko vidim Vi imate vaše, ja moje argumente i neka ZA SADA ostane na tome, ali PODSEĆAM Vas da ste svojevremeno LEPO pisali o poslednjem ruskom imperatoru Nikolaju 2-om ili se možda i tu varam!? Drugo, na Balkanu su JEDINO Srbi imali kakvu-takvu DEMOKRATSKU TRADICIJU, pa su OPET BILI PREPUŠTENI Brozu, a i 1990-tih su TAKO NAPADANI da je SPREČENA BILO KAKVA MIRNA DEMOKRATSKA TRANZICIJA!? Znate, i dan-danas Vaši Ameri SKRIVAJU ISTINE o balkanskim ratovima 1990-tih, jer da su STVARNO ČISTE SAVESTI ne bi IZRIČITO TRAŽILI ne samo od već UCENjENIH postpetoktobarskih vlasti Srbije, već I OD Haškog suda da NjENI VOJNICI BUDU IZUZETI od KRIVIČNE ISTRAGE!? Znači, NE HAPŠENjA, već ISTRAGE!? Ako ste TOLIKO PRAVEDNI, ZAŠTO se BOJITE PROCESA pred NEZAVISNIM Međunarodnim sudom!? Ili, MOŽDA je DEMOKRATIJA za neke, MALO MNOGO "RAVNOPRAVNIJE" narode!? TO O ČEMU PRIČATE, TAKOĐE je TIRANIJA, ali LEPŠE UPAKOVANA, sa MAŠNICOM!? Rusi su bar ISKRENI!? Uzgred, čemu Patriotic act iz 2001 i SUSPENZIJA Ustava USA!?
Preporuke:
1
1
60 sreda, 15 januar 2014 21:57
thinking maize@ Mislilac
Uzgred, kad već govorite o neko zapadnom abolicionizmu, da li znate ZNAČENjSKO POREKLO reči za ROBA i ROPSTVO, koje su istovetne u gotovo SVIM zapadnim jezicima! Tj. ODAKLE u engleskom jeziku da su reči za ROBA (SLAVE) i ROPSTVO (SLAVERY) baš ISTOVETNE imenu NAŠE, SLOVENSKE RASE!? Čisto me zanima!?
Preporuke:
1
1
61 četvrtak, 16 januar 2014 11:46
Mislilac
@thinking maize

Za Nikolaja Romanova sam rekao da je zaduzio Srbe i da mu Srbi trebaju biti zahvalni, iza toga stojim. Sto se tice toga ko koga smatra robom, pogledajte sta je vizantijski car Konstantin Porfirogenit napisao o imenu Srbin i sta znaci. A vi se ovde u Vizantiju kunete. Amerika ima dobre odnose sa vecinom slovenskih drzava, od kojih mnoge spadaju u zapadnu civilizaciju, dok Rusija sa istim tim narodima ima lose odnose, a mnogi su bili i pod njenom vojnom cizmom. I ko je tu neprijatelj slovenstva?
Preporuke:
1
1
62 četvrtak, 16 januar 2014 13:22
thinking maize@ Mislilac
Pisali ste za Nikolaja 2-og Romanova da je bio KOREKTAN sa "Malorusima" i da je POŠTOVAO "Malorusku" UNIJATSKU CRKVU, ako se dobro sećam, imam negde u "arhivi" vaš komentar na tu temu!? Napisaste i: "A vi se ovde u Vizantiju kunete. Amerika ima dobre odnose sa vecinom slovenskih drzava, od kojih mnoge spadaju u zapadnu civilizaciju, dok Rusija sa istim tim narodima ima lose odnose, a mnogi su bili i pod njenom vojnom cizmom." Eeee, Prijatelju, od Konstantina 11-tog, "Purpurnorođenog", pa do Manojla 2-og MUŽA SRPKINjE Jelene Dragaš, kao i vremena poznih vizantijskih istorika Laonika Halkokondila (autora izjave: "Srbi-NAROD NAJSTARIJI"!) i inih dosta je vode proteklo, da ne pominjemo da su i današnji Grci PRILIČNO NADOBUDNI spram SVIH OSTALIH Slovena i Balkanaca, SEM prema Srbima i Rusima!? Ajd što su Rusi neka sila, al ŠTO I PREMA Srbima!? Prema tome, nemoj se "VADITI" na JEDAN DAVNOPROŠLI DETALj iz istorije srpsko-grčkih odnosa, većma gledaj ŠTA SAD RADE Ameri NEPOĆUDNIMA, napose Srbima!?
Preporuke:
1
1
63 četvrtak, 16 januar 2014 13:30
thinking maize@ Mislilac, nastavak iii... valjda je kraj!
A kad smo kod Rusije, neznam da li vam je poznato da UPRAVO Anglosaksonci Arnold Tojnbi i ser Stiven Ransiman, uvaženi engleski i svetski vizantolozi i medievisti, TVRDE da je BAŠ Rusija JEDINI PRAVI NASLEDNIK Istočnog Rimskog carstva! A uzgred je i JEDINI PRAVI NASLEDNIK IMPERIJE DŽingis-kana, ako je verovati Nikolaju Trubeckoju!? Sad što se to NE UKLAPA i Zapadne planove, žalim slučaj!? U to se ne uklapa i VLAST Komunističke partije Kine, pa ne dižete takvu dževu kao oko Rusije, zar ne!? Još nešto, Srbi su zahvaljujući Turcima (pobili ili islamizovali srpsku srednjovekovnu vlastelu) OD SAMOG POČETKA NjIHOVE MODERNE ISTORIJE (1804) bili NAKLONjENIJI Zapadnim modelima UNUTRAŠNjEG POLITIČKOG RAZVIĆA, iako su oduvek (još iz srednjeg veka!) imali simpatije za Ruse!? Zato, NIJE GREŠKA Srba što smo ODUVEK BILI GURANI ka Rusiji, iako smo MOGLI da BUDEMO Vaš "igrač" na Balkanu!? Suviše smo mi mali da bi kvarili NEČIJE CILjEVE, ako NE MORAMO!? A "zahvaljujući" Vama Zapadnjacima NAJČEŠĆE "MORAMO"!? Adio!
Preporuke:
1
1
64 četvrtak, 16 januar 2014 15:17
Mislilac
@thinking maize

Da Nikolaj Romanov bio dobar prema Ukrajincima nisam rekao sigurno, no nebitno.

Verovali ili ne jednim delom se mogu sloziti sa tom ocenom da vas je Zapad gurao ka Rusiji. Zato cemo tu gesku ispraviti u narednim godinama tako sto cemo svojom dozvolom da se ujedinite sa Republikom Srpskom kupiti vasa srca. To ce biti pocetak stvaranja srpskog nacionalizma zapadnjackog kova, AND RUSSIAN FLAG WILL NEVER AGAIN FLY IN SERBIA!
Preporuke:
2
1
65 četvrtak, 16 januar 2014 18:54
Bob
@Mislilac

Iako si proamerikanac, neznanje nije vrlina. Mada, u toj zemlji imate jedinstveno pravo u svetu, što reče vaš političar: "biti glup".

U vezi s tim, ako nisi znao, sada se Božić slavi 25. decembra. Zatim, kad dođe do reforme kalendara, što je pitanje vremena, i dalje ćemo ga slaviti 25. decembra. Ali po Milankovićevom kalendaru. Nisi znao? Raspitaj se :)
Preporuke:
2
1
66 četvrtak, 16 januar 2014 20:58
thinking maize@ Mislilac
Napisaste: "Verovali ili ne jednim delom se mogu sloziti sa tom ocenom da vas je Zapad gurao ka Rusiji. Zato cemo tu gesku ispraviti u narednim godinama tako sto cemo svojom dozvolom da se ujedinite sa Republikom Srpskom kupiti vasa srca. To ce biti pocetak stvaranja srpskog nacionalizma zapadnjackog kova..." usput dodajući da se "ruski barjak neće viti nad Srbijom"!? To o čemu pišete nije GLUPOST kako Vam drugi ogorčeno prebacuju, to je NEŠTO GORE!? "Ljubav" na silu je SILOVANjE, a "ljubav" za pare je KURVARLUK!? Ono jes da se mnogi Srbi (POSEBNO "Srbi" na POLOŽAJIMA!) ZA SITNE PARE PRODAJU, ali OVO ŠTO U NAŠOJ ZEMLjI RADITE takav ODIJUM RAĐA da NIKAKVE PARE TO NEĆE NADOKNADITI!? Jer, ovde gotovo sve što radi RADI ZA STRANCE, a uskoro će "srpske vlasti" i VITALNE RESURSE PRODAVATI, pa će biti TAKO OČIGLEDNO da smo premuntani da će vam se ovde LAKO PONOVITI "mađarski scenario"!? To što ste UMISLILI da ste PREKO KUPLjENIH BIVŠIH NACIONALISTA, levih i desnih, nešto postigli, to je ILUZIJA!
Preporuke:
1
1
67 četvrtak, 16 januar 2014 21:26
thinking maize@ Mislilac, and FINALLY...
... LAST BUT NOT LEAST nema potrebe za "gromopucatelnim" gestovima kao ruska zastava ili baza u Srbiji, jer... dovoljan je "Južni tok"!? Dalje, Vaše INTERESE ovde ZASTUPAJU SVE NEKVALITETNIJI KADROVI!? Da, BAŠ "KADROVI", taj BOLjŠEVIČKI termin TAČNO ODSLIKAVA ono što ovde radite!? No, kao što je poznato, Srbi imaju BOGATO iskustvo sa boljševizmom i ovde se već duže vreme "vidi iz aviona" da su UPRAVO BIVŠI BOLjŠEVICI (ergo DO DASKE VESTERNIZOVANI BIVŠI Srbi!) PRVI u FINGIRANjU NACIONALIZMA! Npr. ko da se nezna KO FINANSIRA taj CIRKUS od "Montevidea"!? PRIHVATIĆEMO i "Montevideo" i "Ravnu goru", vole Srbi zabavu, ali priče o UJEDINjENjU Srbije i Srpske, to je plan koji je još Nedić predlagao preko Hermana Nojbahera Hitleru!? Ako je to Vaša ZADNjA "nepristojna ponuda" mogli ste da budete BAR za ZERU KREATIVNIJI!? NEMATE više tih para da KUPITE SOCIJALNI MIR u Srbiji, da nas NACIONALNO ZADOVOLjITE, ODRŽITE RAVNOTEŽU u REGIONU i Ruse& Kineze držite NA ODSTOJANjU! U Zugzwang-u ste! ISTIČE Vam VREME!
Preporuke:
1
1
68 petak, 17 januar 2014 01:36
Mislilac
@thinking maize

Ja ovde govorim o tome da cete dobiti podrsku da se ujedinite sa Republikom Srpskom a iz vas i dalje izvire gnev. Vi ste izgleda malo veci anti-amerikanac nego Srbin? Ne valja vam posao... a sto se tice kadrova, kada promenimo politiku u velikoj meri cemo i kadrove. Pa nece Jelena Milic i Vesna Pesic biti perjanice stvaranja novog nacionalizma. Znacajan ce tu biti novi patrijarh, izrazito rodoljubiv i harizmatican, samo sto nece bolovat. zabluda Luke Notarisa. Ko ce jos da nam pridje? Pa dosta sadasnjih nacionalista koji ce uvideti da zbog nove politike Vasingtona antizapadnjastvo nije potrebno. Pa oni su i tako bili u toj prici jer nisu imali izbora. Tesko je tim mladim patriotama padao antiamerikanizam usled ogromne privlacne moci koju americka popularna kultura ima kod mladih. Sada ce im biti lakse. A i vama ce. Zivi bili pa videli.
Preporuke:
2
2
69 petak, 17 januar 2014 07:56
thinking maize@ Mislilac
ZAŠTO Vi mislite da NE VOLEĆI američku politiku NE VOLIM pojedinačne Amerikance, pa ni američku naciju!? Eto, uživam u političkim kalamburima Stivena Kolbera, kao i sjajnim "stand-up" štosevima na "Comedy Central", ali takođe PRIMEĆUJEM da ste PRILIČNO PODELjENI!? Upada mi u oči da pomenuti humor jeste humor LIBERALNE Amerike i da se ZADOVOLjAVA time da SEIRI nad GAFOVIMA KONZERVATIVNE Amerike!? Znate, trudim se da NE PRATIM EPP emisije tipa "Glasa Amerike", već ono što mi govori o RASCEPU u američkom društvu!? A rascep je poprilično DUBOK!? Da, svi ste Vi Amerikanci, ali DOSAD Vas NIKO NIJE NAPAO, samo primećavate da drugi BOLjE RADE i VIŠE STVARNO ZARAĐUJU, za razliku od Vaših BANKSTERA!? E, to je RAZLOG za MEĐUSOBNE SVAĐE, a ne za KOHEZIJU JEDNOG DRUŠTVA!? No, to je Vaš PROBLEM, a ne moj!? Moj problem su ti koje pominjete i koji NEĆE OPSTATI (uzgred, što ne pomenuste i nekog Vašeg, a "srpskog" NOVINARA!?). Prosto, Vi se POVLAČITE, ali ORGANIZOVANO, kako i priliči OZBILjNOJ DRŽAVI!?
Preporuke:
1
1
70 petak, 17 januar 2014 08:08
thinking maize@ Mislilac, opet
Ukratko, nije mi DOVOLjAN nacionalizam, ono što je Srbima potrebno je NACIONALNA KULTURA!? Mi pre 1941 NISMO imali NACIONALNU državu, ali JOŠ UVEK je postojala NACIONALNA SRPSKA KULTURA, zato je bio i moguć OTPOR, kako Hitleru OTVOREN, tako i Brozu PODZEMAN!? Ono što NIKO nije mogao da pretpostavi jeste da će nas Broz PODELITI DIJABOLIČKOM KOMBINACIJOM GOLE SILE i PODMIĆIVANjA!? Malo koji narod se može odupreti takvom ataku!? Tim pre što naše istorijsko iskustvo nije imalo u memoriji TAKVU KOMBINACIJU PRITISAKA!? Zato smo pali, ali se DIŽEMO, posebno onaj deo omladine koji će MOĆI da PREUZME državne UZDE!? Razumem te, Vama Amerima je cilj da SKROZ ne postanemo Vaši neprijatelji!? U redu je, ne brini, NEĆEMO BITI Vaši NEPRIJATELjI, bićemo NEPRIJATELjI SAMO NEKIM Vašim TRABANTIMA na Balkanu!? I to SAMO NEKIM, ne svim!? I to kada dođe VREME!? A mi umemo da ČEKAMO!? Za Vas ne brinem, suviše ste veliki, ČITAV KONTINENT! Vi se nećete raspasti, samo ćete se TRANSFORMISATI!? No, to je druga priča!?
Preporuke:
1
1
71 petak, 17 januar 2014 13:47
Mislilac
@thinking maize

Ni nacionalna kultura ne mora da bude problem samo ako prihvatite par sugestija. Filmovi i serije na temu Jasenovca, ravnogoraca, Cera i Kolubare, kneza Mihajla, ali ne i bombardovanja 99. Knjige Slobodana Jovanovica ali ne i Nikolaja Velimirovica. Borba protiv kica i sunda olicenog turbo-folku. Neprijateljstvo sa nasim igracima u regionu? Dobijate Republiku Srpsku i nikakvo dalje teritorijalno prosirenje ne moze.
Preporuke:
0
1
72 petak, 17 januar 2014 21:53
thinking maize@ Mislilac, and FINALLY ONLY ONE QUESTION...
... Da li je TO demokratija!? Ali ODGOVORITE mi ČISTA SRCA i MIRNE SAVESTI!? Ako je imate, naravno!? Ne morate dalje da nastavljate sa "argumentacijom" ovo je DOVOLjNO!? Očekujem samo da POKAŽETE da li imate ČISTO SRCE i MIRNU SAVEST, ništa više!? Naravno, ako ih imate!? ZBOGOM.
Preporuke:
0
0
73 subota, 18 januar 2014 01:45
Mislilac
@thinking maize

Ovako iskreno, izmedju nas dvojice, NIJE. Ali imajte na umu da kad je u pitanju kulturna politika nigde na svetu nema narocito puno demokratije. Tu postoji samo drzavna intervencija. Pitanje je samo cija. Ja sam za to da vi uvazite nase sugestije po pitanju toga koje aspekte vase kulture da forsirate a koje ne. Verujem da bi to bilo bolje i za vas i za nas. No Srbi ce ziveti u Srbiji a ne Amerikanci tako da vi donosite konacnu odluku. I to je demokratija! Ali je isto tako demokratija i da se mi u skladu sa time da li nam ta vasa odluka odgovara ili ne, na odgovarajci nacin postavimo prema vama! Toliko!
Preporuke:
0
0
74 subota, 18 januar 2014 10:06
thinking maize@ Mislilac
Hvala, RAZUMEO, al dal ću da PRIHVATIM to je već MOJE i MOJIH SUNARODNIKA SUVERENO PRAVO! Kad ćemo da ga REALIZUJEMO, to je TAKOĐE NAŠE SUVERENO PRAVO! Čekali smo PET VEKOVA da vidimo leđa Turcima, za kraće vreme smo isprašili Nemce, vala, kako mi se čini, neće nas ubuduće zvati (zbog nekadašnjih fudbalskih dostignuća) "evropski Brazilci", već "evropski AVGANISTANCI" ili bar "VIJETNAMCI", al na EVROPSKI NAČIN!? Nećemo ZA SADA da se kačimo sa Vama ili Vašim SATRAPIMA, PRVO VALjA OVDE u Srbiji SREDITI STVARI, na ovaj ili onaj način!? Ja lično sam za Volođin ili Janukovičev RECEPT, da sve ima ZAKONSKO POKRIĆE!? Tako je npr. DOVOLjNO SAMO PRIMENITI Zakone iz VAŠE "Sablje" na VAŠE PULENE... No ovde ima momaka koji bi možda primenili i Brozov "RECEPT", koji je naravno TAKOĐE VAŠ!? Kažete da bi preko NVO!? Pa jel imamo SNIMAK da je npr. Kandićka MLATILA STARIJE NEVINE LjUDE!? Jel imamo i PODOBNE "GEJOVE", kao i MANjINCE!? Ostalo će rešiti POREZI! O FINESAMA ti ne govorim iz RAZUMLjIVIH RAZLOGA!?
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner